
Es tracta de les noves Vario d’Adidas Sport Eyewear, que ofereixen una visió ideal siguin quines siguin les condicions de llum. I és que aquestes lents fotocromàtiques (que s’enfosqueixen segons la intensitat de llum) permeten una transmissió de llum de 0 a 92% canviant de categoria 0 a categoria 3 en pocs segons. Això significa que els filtres s’adapten als canvis de lluminositat de l’ambient enfosquint, si cal, la seva transparència de forma automàtica per garantir la confortabilitat de l’usuari.
![]()
Per això Adidas Sport Eyewear assegura que “s’ha acabat intercanviar les lents de forma manual (una molèstia afegida a l’esforç físic i mental de la majoria de pràctiques esportives) ja que Vario ofereix una visió òptima, la màxima protecció i el millor rendiment durant les 24 hores del dia”. A més, el tractament antientelament que incorporen, fa que siguin una gran elecció per a esportistes, especialment en esports a l’aire lliure. Ja sigui de dia o de nit, corrent o en bicicleta, per ciutat o per muntanya, garanteixen a l’esportista la seva seguretat, la seva protecció i el seu rendiment.
Podreu trobar les noves Vario en 8 models diferents d’ulleres, incloent les ultalleugeres i corvades Evil Eye Evo, Halfrim i Tycane d’Adidas Sport Eyewear, desenvolupades en col·laboració amb esportistes d’èlit. Alguns dels seus models també incorporen detalls fluorescents a les barnilles i al protector de la suor que les fan visibles a la foscor.